.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جشنواره روستايي قصه‌هاي محلي در مازندران

مديركل دفتر امور روستايي استانداري مازندران گفت: جشنواره روستايي قصه‌هاي محلي در مازندران برگزار مي‌شود.

به گزارش روابط عمومي استانداري مازندران، ذات‌الله زارعي بيان داشت: تفاهم‌نامه همكاري مشترك بين اداره كل امور روستايي استانداري مازندران و كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان استان به امضا رسيد.
مديركل امور روستايي استانداري مازندران گفت: به منظور ايجاد، گسترش، همفكري و همكاري‌هاي فرهنگي و برخوردارسازي مناطق و روستاهاي استان از تسهيلات فرهنگي براي توسعه روستاها اين تفاهم‌نامه تنظيم و به امضا رسيد.
زارعي، معرفي كتب مفيد و سازنده به كودكان روستايي به منظور ترويج فعاليت كتاب‌خواني را از جمله اهداف اين تفاهم نامه اعلام كرد.
وي گفت: تجليل و تكريم از مفاخر كودك و نوجوان روستاها، اهداي كتاب به دانش‌آموزان مناطق روستايي و برگزاري جشنواره قصه‌گويي به زبان محلي در راستاي حفظ فرهنگ بومي در روستاها از ديگر اهداف اين تفاهم نامه است.
مديركل دفتر امور روستايي استانداري مازندران تصريح كرد: بر اين اساس فروشگاه‌هاي محصولات فرهنگي وي‍ژه كودكان و نوجوانان در روستاها راه‌اندازي مي‌شود و اعتبار مورد نياز براي كتابخانه پستي براي پست و ارسال كتاب به روستاها نيز تامين مي‌شود.
وي گفت: دهياران درروستاها با شناسايي و اعلام اسامي كودكان و نوجوانان فعال در روستا و در برگزاري همايش‌ها و جشنواره‌ها از جمله جشنواره قصه‌گويي به زبان محلي مشاركت دارند.
زارعي مدت اين تفاهم‌نامه را يك سال اعلام كرد و گفت: با توافق طرفين اين تفاهم‌نامه تمديد نيز مي‌شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.07 seconds.